Bővebb információkért a gombra kattinva hívj minket!
A mai magyar művészeti piacon egyre nagyobb az értéke azoknak a szakembereknek, akik pontosan tájékozódnak egy konkrét művészeti területen, ismerik annak mozgását és kellő rálátásuk van szereplőire. A képzőművészet menedzselése ma Magyarországon piaci hiányszakma, szinte egyedülálló képzésén a Werk Akadémia ehhez kíván kellő elméleti tudást, háttér információkat és kapcsolati tőkét nyújtani.
A képzés célja, hogy a résztvevők megismerjék a kortárs képzőművészet világát annak szereplőivel együtt, a kurzust követően pedig képesek legyenek önállóan is létrehozni izgalmas, innovatív és piacképes művészeti produktumokat.
Légy a képzőművészet menedzsere!
2023 őszén megújult programmal és szereplőkkel, a megváltozott piaci igények ismeretében indítjuk újra Képzőművészeti menedzser programunkat.
Célunk olyan piac- és menedzsmentorientált szakemberek képzése, akik a hazai, de akár nemzetközi viszonyok között is el tudnak a képzőművészet világában helyezkedni, akik hitelesen tudják képviselni a 21. század követelményeit, miközben a lehető legnagyobb szabadságot hagyják meg a művészi értékek kibontakozására. Ha a jelen képzőművészeti piacot nézzük, látjuk az ilyen menedzserek égető hiányát a hazai gyakorlatban. A Werk ahhoz ad fogódzókat, miként lehet másképp, eredményesebben, hatékonyabban, kevésbé kiszolgáltatottan cselekedni.
Amit adunk: kapcsolati háló közösségben végzett munka friss szemlélet és gondolkodás
LÉGY A LEGJOBB VERZIÓD!
Új, átdolgozott képzési rendszerünkben képzőművészeti menedzser hallgatóink először az Önmenedzser és tartalomgyártó programot végzik el, hogy a megfelelő kommunikációs és marketing készségek, ismeretek birtokában vághassanak bele választott szakterületük megismerésébe
Képzésünk fókuszában egy komplex, gyakorlatközpontú tudás átadása áll. Ez magában foglalja a tartalomgyártás kreatív részének megismerését, a szövegírástól kezdve a videózáson, fotózáson át a grafikai alapismeretekig. A program rengeteg marketing- és kommunikációs háttérismeretet tartalmaz, a sikeres ön- és termékmenedzseléshez elengedhetetlenül szükséges ismereteit.
Oktatóként sikerült olyan szakembereket megnyernünk, akik jól ismerik a friss trendeket és komoly gyakorlati tapasztalattal rendelkeznek mindazon skillekkel kapcsolatban, melyekre a jövő művészeti menedzsereinek égetően nagy szükségük van.
Az Önmenedzser és tartalomgyártó képzés pontos tematikáját ITT találod.
Az 1. modul időtartama: 10 hét (2023 szeptember – november), heti két hétköznap délután, 17:00-20:15
1. MODUL: Önmenedzser és tartalomgyártó képzés: 349 00 Ft
(A 2. modullal együtt bevezető áron a kettő együtt: 599 000 Ft!)
SZAKMAI MÉLYVíZ – KÉPZŐMŰVÉSZETI MENEDZSER KÉPZÉS
A Werk Akadémia képzőművészeti menedzserei a beiratkozással egy kalandos munkafolyamat részesévé válnak. A Werkben a vizsga ugyanis egy valódi projekt, komoly, igazi csapatmunkát igénylő feladat. Ha kellő odaadással, felelősséggel vettél részt benne, a tanév végére megszületik az első referenciamunkád, amellyel már neki is vághatsz az újabb tervek megvalósításának. Építheted tovább a pályádat. A képzőművészeti menedzserek feladata néhány hónap leforgása alatt megszervezni egy koncertet. A csapat dönt a szakmai tartalomról, a helyszínről, a résztvevőkről éppúgy, mint az esemény kommunikációjáról és lebonyolításának valamennyi körülményéről.
A Werk Akadémia hallgatói az elmúlt több mint egy évtizedben többtucat értékes, izgalmas, innovatív eseménnyel járultak hozzá Budapest kulturális életéhez. Szervezőként nincs annál nagyobb öröm, mint amikor a buktatók, nehézségek, az esemény előtti stressz és kapkodás után hirtelen megszületik a csoda: egy olyan kulturális esemény, amely valós tartalmat és értéket ad a közönségének, nem mellesleg pedig megteremtőinek.
A képzés modulja bemutatja a kortárs képzőművészet és a műtárgypiac nemzetközi és hazai trendjeit, intézményrendszerét és a szcéna legfontosabb szereplőit. Betekintést nyújt a művész, a galéria és a gyűjtő kapcsolatába, a műkereskedelem szervezeti és gazdasági rendszerébe valamint gyakorlati tudást nyújt a kereskedelmi technikák, a közösségi és egyéb médiahasználat, a szöveges és vizuális tartalmak gyártása, az értékesítési formák és a marketing-kommunikációs stratégiák kapcsán.
IDŐTARTAMA: 2023. november-december (13 hét) és 2024. február-április (10 hét), hetente két hétköznap, 17.00 – 20.15-ig, plusz a gyakorlatok és a vizsga.
A képzőművészeti menedzser képzés főbb témakörei
Marketing a művészeti szcénában
Művészettörténet
Csapatépítő és önismereti tréning
Képzőművészeti pályázatok
Networking, kapcsolatépítés
Pályázatírási alapismeretek
Szponzoráció és mecenatúra
Az aukciók világa
Galériamenedzsment
Művészeti vásárok
A képzőművészeti menedzser szerepe
A hazai képzőművészet intézményrendszere
A nemzetközi művészeti szcéna
Hazai és nemzetközi műkereskedelem
Kortárs hazai képző- és fotóművészet
Online kiállítások, online aukciók
Jogi és pénzügyi ismeretek a galériák világában
Közösségi finanszírozás és közösségi adományozás
Löbl Krisztina
művészeti menedzser
A képzés mentora
Löbl Krisztina
művészeti menedzser, az Art Market Budapest volt operatív vezetője